„Cultura - Afaceri sau perspective societale” este tema numărului 10 al revistei IUVENTA, revistă cultural artistică.
„Afacerea în cultură astăzi s-a transformat într-un fel de bazar, comercianţii fiind cei care au în mâini sume imense de bani (pentru a investi, pardon, a cumpăra), pentru a coordona, pentru a iniţia etc. Când vorbesc de “perspective societale” fac referire la dorinţa de recunoaştere a celor cu potenţial, a creatorilor, a modelelor, a unor principii pe care le acordăm felului de a ne manifesta civilizat. Cultura nu poate fi ghidată sistematic, fie că eşti creatorul sau spectatorul, ea trebuie să vină natural, prin oameni, prin idei, concepte.”
Dragoș Preutescu, redactor-șef al Revistei Iuventa
Conform comunicatului de presă pus la dispoziția mea de către reprezentantul revistei, Raluca Borș, cititorii vor putea descoperi în paginile numărului 10 „Cauzele percepției culturii ca afacere” sau „Cât primim și cât dăm în cultură” precum și răspunsuri la întrebarea cheie: Ce ne lipsește în drumul spre reușită?
În componența revistei, intră și interviul despre „puterea cuvintelor”, acestea din urmă fiind transformate apoi în „Poezie”, un alt interviu despre oameni și „dreptul la VIS”, iar secțiunea „Drept și societate” prezintă „Poziția potrivită” asupra problematicii stereotipurilor de gen.
Informații despre revista Iuventa, precum și revista integrală poate fi găsită pe
revistaiuventa.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu