Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

vineri, 11 ianuarie 2013

Ce înseamnă să citești literatură fantasy?

The Club of Serial Readers este locul unde cititorii în serie se pot întâlni și discuta despre lecturile lor, un loc unde recenziile sunt răsplătite, un loc unde prietenii se pot confesa, unde lectura și cărțile sunt pe prim plan.

Eu am primit o invitație din partea autoarelor să scriu un text pentru rubrica Confesiuni. Despre ce am scris și ce a ieșit vă invit să vedeți chiar voi, urmând linkul. Vă pot dezvălui însă, că e vorba despre literatura fantasy, preferata mea.

Mulțumesc fetelor pentru invitația de a mă confesa și pentru cărțile primite („Almanahul Anticipația 2013” și „Iubire și gimnastică” de Edmondo de Amicis)  în schimbul recenziilor.

Aștept întrebările și părerile voastre, și voi răspunde la ele, atât aici cât și pe SR.

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...