Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

duminică, 1 aprilie 2012

Special: 1 Aprilie



Dacă azi tot e o zi cu farse, glume, râsete și chicoteli m-am gândit să scriu și eu un articol special legat de această zi, dar și în conexiune cu tema generală a blogului. Așa că, despre ce credeți că voi scrie? Despre cărți evident! Dar despre niște cărți pe teme haioase, comice, amuzante sau ironice.
Vrând, nevrând articolul meu se va transforma într-o sugetie de lectură; dar niște lecturi ușoare, distractive, numai bune pentru ziua de azi.



Bestiar. Salată orientală cu universitari închipuiți de Lucian Bâgiu
Pentru cei care au petrecut câțiva ani într-o universiate, la zi (probabil se aplică și la ifr) cartea asta va fi numai bună să-i destindă, să le descrețească frunțile și să îi bine dispună. Fiecare dintre tipurile de profesori prezentați aici au cu siguranță corespondenți prin toate universitățile. O să vă amuzați la maxim încercând să vă imaginați profesorii, pe care îi cunoașteți, în rolurile din carte. O notă de lectură pentru această carte găsiți aici: http://recenziibeletristica.blogspot.com/2012/01/nota-lucian-bagiu-bestiar-salata.html





Un banc criminal de Anthony Horowitz
Cartea lui Hororwitz pleacă de la un banc cam idiot dar ne oferă numeroase situații amuzante în care îți pune personajul principal. Care este legătura personajului principal cu bancul? Asta puteți afla citind cartea. A, da, era să uit, cartea mai răspunde și la întrebarea: un banc poate fi criminal? Înainte să aflați răspunsul, cineva va muri...



Manuscrisul Anonim de Debra Ginsberg
Nu e carte la care să râzi non-stop, dar are o poveste amuzantă care captivează. Pe deasupra, cine nu ar vrea să știe mai multe despre modul în care un manuscris ajunge roman. Iar cartea asta exact acest lucru ne spune, condimentând totul cu povestea de dragoste a celei care trebuie să citească cartea și să-i dea acceptul sau să o respingă. Dar cum să o respingi când ești aproape sigură că cel care a scris-o e cel care îți aruncă ocheade ori de câte ori vă întâlniți? Dar dacă nu e el? Oricum manuscrisul e bun, dar și romanul de față e bun.

Cu speranța că v-am dat măcar o sugestie interesantă, vă urez un 1 Aprilie Fericit cu cât mai multe/ puține păcăleli J

2 comentarii:

  1. Am citit recomandările tale. Sunt nişte idei foarte bune de lectură pentru mine, acum. Oricând este nevoie de puţin umor, iar uneori acesta devine necesar. O să-ţi urmez sfatul şi-am să citesc aceste cărţi. Imi place cum scrii, felicitări pentru articol, pentru articole :) Te-am adăugat în blogroll ca să pot oricând să mă întorc aici şi poate, la fel ca şi mine vor găsi şi cei ce mă citesc plăcerea de a te citi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că recomandările mele ți s-au părut interesante și chiar te determină să le lecturezi.
      De asemenea te-am trecut și eu în blogroll-ul meu.

      Ștergere

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...