Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

marți, 24 aprilie 2012

Articolul de marți: surpriză!

Înainte de toate dați-mi voi să vă anunț că tocmai am intrat în echipa Biblioteca Prăfuită, mulțumesc lui Roberto pentru invitația de colaborare și sper ca  viitorul să fie cât mai promițător.

Image and video hosting by TinyPic

Luând în considerare acest eveniment, de acum înainte o mare parte din articole le voi scrie acolo. Asta nu înseamnă că îmi voi neglija propriul blog, recenziile vor apărea joia iar articolele speciale vor fi aici ori de câte ori consider că e nevoie de ele.
Cât despre articolul de azi „Ritual de lectură” îl puteți citi aici.

O zi frumoasă!


2 comentarii:

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...