Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

luni, 22 iulie 2013

Recenzii pe bibliocarti.com

Cei care îmi urmăriți pagina de facebook a blogului ați observat că în ultima vreme am promovat niște recenzii scrise pe bibliocarti.com. E vorba tot de recenzii de-ale mele și acestea sunt:

1. Dinți albi - Zadie Smith: Romanul este unul plăcut incitant şi uşor de abordat, dar aşa cum am observat poate nu chiar aşa de bine de perceput la prima lectură. Zadie Smith ne prezintă poveşti despre prietenie, dragoste şi război plasate abil într-un context al multiculturalităţii creat la îmbinarea a trei culturi diferite, a trei familii diferite şi a trei generaţii într-o întindere temporală generoasă, din 1945 şi până în 1999.
Recenzie completă: http://bibliocarti.com/zadie-smith-dinti-albi/

2. Cum se scrie un bestseller - Monica Ramirez: Cartea îndrumă pașii unui scriitor aspirant pe drumul spre celebritate, iar părerea mea e că trebuie citită cu pixul și hârtia lângă, pentru notarea unor idei de reținut.

Recenzie completă: http://bibliocarti.com/cum-se-scrie-un-bestseller-monica-ramirez-recenzie/

3. Dragonul maiestății sale - Naomi Novik: În prima dintre cărțile sale Naomi Novik ne aruncă de-a dreptul în mijlocul războaielor nepoleoniene bombardându-ne cu informații despre numeroasele specii de dragoni și caracteristicile lor, precum și relațiile pe care le au cu căpitanii lor.
Recenzie completă: http://bibliocarti.com/dragonul-maiestatii-sale-naomi-novik-recenzie/



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...