Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

marți, 3 aprilie 2012

Articolul de marți: Joc/Game

Cuvântul magic: joc/ Magic word: game

Poate v-ați întrebat data trecută de ce am postat un articol despre literatura fantasy. Voiam un context în care să pot plasa următoarele articole, o temă generală pe care să o dezvolt săptămână de săptămână prin articolele de marți - nou înființata rubrică, odată cu modificările de primăvară.
Azi plecăm de la joc, jocuri, sau de la varianta în engleză game, games. Ce vă spun aceste cuvinte? La ce vă gândiți când vine vorba de așa ceva? La cele două filme care tocmai s-au lansat de ceva vreme și care au la bază cărți fantasy bine, nu, foarte bine vândute. Care sunt acestea?


Hunger Games și Game of Thrones.



Articolul ăsta nu se constituie într-o comparație între cele două, deoarece nu fac parte din aceeași categorie astfel încât nu pot exista similitudini sau diferențe.
Jocurile Foamei atât cartea cât și filmul momentan reprezintă o necunoscută pentru mine, însă toate site-urile și blogurile le menționează și promovează, le ridică în slăvi și le aduc laude. Concluzia la care pot ajunge? De fapt, nu pot ajunge la o concluzie, ci trebuie să citesc/ vizionez Jocurile Foamei. Dacă aveți idei sau păreri pe care vreți să mi le împărtășiți legate de acest subiect, nu ezitați să folosiți rubrica de comentarii de la finalul articolului.

Și acum să ajung la partea favorită, pe care am avut-o în minte când am început să scriu acest articol: Urzeala Tronurilor. Acest al doilea mult așteptat sezon, produs de HBO, tocmai a început duminică pe 1 aprilie. Primul episod North Remembers se deschie cu o recapitulare a evenimentelor cheie din sezonul trecut, necesară și folositoare. Așa cum se poate vedea și din genericul al serialului, noi locații de desfășurare a acțiunii apar și odată cu ele și noi personaje.
Acest al doilea sezon este bazat pe volumul ÎncleștareaRegilor al doilea volum din magnifica saga high-fantasy (medieval fantasy după o altă clasificare) Cântec de Gheață și Foc a lui George RR Martin. Evenimentele vor lua o turnură neașteptată pentru personaje, dar neașteptată și pentru cititori/ spectatori, dar cum nu vreau să vă stric surpriza, nu vă dezvălui mai multe.

Orice alte păreri, opinii sau idei aveți, legate de Game of Thrones, A Song of Ice and Fire, Urzeala Tronurilor, Încleștarea Regilor, Cântec de Gheață și Foc, George RR Martin, atât despre serial cât și despre cărți, vă aștept pe forumul http://cantecdegheatasifoc.forumgratuit.ro/ pentru a le discuta  alături de alți fani.

P.S. Vă promit că recenzia de joi vine pe aceeași temă: Cântec de Gheață și Foc.






Later edit: 
În momentul în care am redactat acest articol, filmul The Hunger Games reprezenta o necunoscută pentru mine, așa cum am și precizat. Între timp am avut șansa să-l vizionez la cinema și să îmi formez o părere. Într-adevăr e un film bun, poate nu cel mai bun, dar bun și care merită văzut. De asemenea vă recomand un cinema confortabil (nu o să dau numele cinematografului unde am fost, deoarece nu sunt plătit să le fac reclamă) sau acasă, deoarece e un film lung - lung, din cauza părții introductive. Vreau să le văd și pe următoarele și sper ca, între timp să citesc cărțile.

2 comentarii:

  1. Jocurile Foamei chiar merita citita, continuarile insa nu mi se pare ca se ridica la inaltimea primului volum. Filmul inca nu l-am vazut, dar e in plan.

    Cat despre GoT... O sa-ti multimesc doar pentru reclama, pentru ca altfel n-o sa ma mai opresc prea curand din scris. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cărțile vor trebui să mă mai aștepte, momentan am agenda plină :) Filmul s-ar putea să-l vizionez înaintea lor.

      În ceea ce privește reclama, oricând cu plăcere.

      Ștergere

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...