Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

luni, 17 septembrie 2012

Leapșa: Inventarul cărților la final de vară

Am primit, mai exact am preluat-o eu de la Cori, o leapșă care inventariază cărțile pe care le-am citit în vacanța ce a trecut.

1. Care este cea mai bună carte pe care ai citit-o în vacanță?
E o întrebare prea grea așa că o să răspund printr-un top 3:
- Harlequin, Bernard Cornwell
- Minciuna, Andrew Wilson
- La răsărit de Eden, John Steinbeck



2. Care este cea mai frumoasă copertă a unei cărți  citite vara asta? (titlu + imagine)
Curtezana scrisă de Diane Haeger

3. Câte cărți ai citit vara asta?
23. Numărul ăsta depinde totuși de momentul în care consider începută vacanța.

4. Câte cărți ți-ai propus să citești vara asta?
Pentru vacanță nu mi-am propus un anumit număr, însă mi-am propus pentru tot anul să citesc 50.

5. Ce carte sperai să citești în această vară și nu ai reușit?
Dansul Dragonilor, clar. Până la urmă cred că voi aștepta Vinerea Neagră ca să profit de reduceri.

6. Ce serie ai terminat vara asta?
Nici una. Nici nu am prea multe începute, dar îmi place să amân inevitabilul, așa că nu m-am grăbit să închei niciuna.

7. Ce carte citită vara asta nu ți-a plăcut?

Am două chiar:
-  Mâna stângă a lui Dumnezeu de Paul Hoffman
O educație costisitoare de Nick McDonnel

Leapșa merge spre: 
și spre toți cei cărora le face cu ochiul ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...