Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

marți, 18 septembrie 2012

Concurs: Soni

Nu, nu-i al meu concursul, ci doar îl promovez, și particip, bineînțeles ;)


                                  &

The Club of Serial Readers și editura Polirom au 3 exemplare din noua ediție a romanului „Soni” al lui Andrei Ruse, care pot fi câștigate. Cum? Simplu:

Lăsați un comentariu la articol, comentariu în care spuneți:
1. ce ați face dacă ați afla că mai aveți doar șase luni de trăit.
2. care este ultima cartea românească citită?
3. recomandați concursul pe Facebook și/sau Blog și adăugați linkul.


Perioada de desfășurare: 18-27 septembrie 2012.
Premiile se dau prin tragere la sorți.
Câștigătorul este anunțat printr-un post dedicat.
Detalii complete pe blog

Eu îmi doresc să câștig fiindcă vreau să citesc povestea lui Soni. Voi nu sunteți curioși?
Baftă tuturor!


Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...