Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

marți, 15 mai 2012

Articolul de marți: Concurs!

Știu, v-am promis marția trecută că voi continua serialul Bibliotecari, în care să vă împărtășesc experiențele mele legate de instituția și angajații ei care ne oferă cărți spre lecturare. Promit solemn că voi continua, însă articolul de azi e pentru o cauză oarecum, nobilă.
Am promis unei prietene că o voi ajuta să promoveze acest concurs, pe deasupra e și obligația mea ca membru în staff-ul forumului. Așadar, fanii ai seriei Cântec de Gheață și Foc și/sau ai serialului Game of Thrones ciuliți urechile și ascuțiți-vă privirile pentru a afla cum puteți câștiga.


Cu ocazia aniversării unui an, forumul românesc dedicat operelor fantasy ale lui George RR Martin, și ecranizărilor acestora, Cântec de Gheață și Foc Româniapune la bătaie niște premii în cadrul unui concurs.
Pentru o șansă în acest concurs nu trebuie decât câteva click-uri și un răspuns original.
Iată singurul pas necesar pentru cazul în care sunteți deja membru al forumului: Da-ți click pe acest link și răspundeți original la întrebarea de acolo.
Cei care încă nu v-ați înscris pe forum, nu fiți triști, o puteți face aici, apoi vă prezentați la această rubrică și gata, sunteți eligibili pentru a urma pasul de mai sus.

Toate acestea fiind deja spuse nu-mi mai rămâne decât să vă urez baftă și inspirație multă pentru a scrie cel mai original răspuns la întrebarea concursului. Cum, care e întrebarea? Intră pe forum și vei vedea, dar grăbește-te, data limită e 26 mai 2012.

Acest concurs s-a încheiat, dar forumul Cântec de Gheață și Foc România vă așteptă mai departe, în comunitatea sa!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...