Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

marți, 1 mai 2012

Articolul de marți: Anunț!

Ei bine, pentru azi nu am pregătit chiar un articol ci doar vreau să fac un anunț:
Din cauza unor termene presante și a unor activități (educaționale) mari consumatoare de energie pe care sunt nevoit să le efectuez voi mai întârzia, amâna sau (în cel mai rău caz) anula unele dintre postările sau update-urile pe care m-am obligat să le efectuez.


Așadar nu fiți supărați dacă unele lucruri nu sunt actualizate pe blog, promit că le voi pune pe toate la punct când îmi va permite timpul; până atunci vă invit să răspundeți sondajului din partea dreaptă și să explorați unele dintre recenziile mai vechi.

Lecturi Plăcute!

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...