Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

marți, 1 mai 2012

Articolul de marți: Anunț!

Ei bine, pentru azi nu am pregătit chiar un articol ci doar vreau să fac un anunț:
Din cauza unor termene presante și a unor activități (educaționale) mari consumatoare de energie pe care sunt nevoit să le efectuez voi mai întârzia, amâna sau (în cel mai rău caz) anula unele dintre postările sau update-urile pe care m-am obligat să le efectuez.


Așadar nu fiți supărați dacă unele lucruri nu sunt actualizate pe blog, promit că le voi pune pe toate la punct când îmi va permite timpul; până atunci vă invit să răspundeți sondajului din partea dreaptă și să explorați unele dintre recenziile mai vechi.

Lecturi Plăcute!

4 comentarii:

  1. Esti iertat:) bafta si spor in tot ceea ce faci!!

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca acest anunt al tau a luat sfarsit:) Sper ca te-ai descurcat bine la treburile pe care le aveai de facut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, mesajul acestui anunț a luat sfârșit în data de 22 iunie 2012 când mi-am susținut lucrarea de licență și astfel am încheiat facultatea, devenind filolog cu acte în regulă :))

      Ștergere

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...