Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

luni, 29 aprilie 2013

Recenzie: Bernard Cornwell - Vagabond


Vagabond este cel de-al doilea roman din trilogia „În căutarea Graalului”, primul fiind Harlequin cel despre care am discutat într-o recenzie anterioară.

Thomas din Hookton îți continuă aventurile sale începute în primul volum. El este trimis de rege într-o misiunea de aflare a Graalului, o misiune pentru care are nevoie să afle mai multe despre familia sa și mai ales despre moștenirea spirituală pe care i-o lasă tatăl său. Misiunea sa îl aduce pe Tom din nou în Anglia și nimerește exact într-o confruntare armată dintre forțele engleze și cele scoțiene.

Tom va suferi din nou pierderi și se va lansa într-o nouă răzbunare asupra vechiului său dușman Guy Vexille, contele de Astarc. Și toate acestea în paralel cu căutarea Graalului pe urmele căruia se relansează odată cu noile indicații pe care le află lăsate în scris de tatăl său.
O nouă călătorie în Franța îl aduce pe Tom din nou alături de contesa de Armorica, vechea lui iubire dar și aproape de moarte de mâna Inchiziției. Prin toate va trece, însă nu singur ci alături de noul său tovarăș de arme, scoțianul Robbie Douglas.
Finalul, grandios cum Cornwell și-a obișnuit cititorii vine cu o nouă luptă, ori mai degrabă un măcel, dintre forțele ducelui Charles de Blois, aspirant la tronul Franței, și apărătorii orașului La Roche-Derrien.

Ca și primul volum și cel de-al doilea a fost extrem de incitant și l-am savurat intens. Autorul reconstruiește un univers istoric într-un mod asemănător lui George RR Martin și chiar dacă nu folosește elemente fantasy, romanul are la fel de mult mister încorporat.
Vagabond a reușit să mă transpună complet în lumea sa, să mă determine să simt adrenalina bătăliilor sau suferințele îndurate de personaje. Am încercat și eu să dezleg misterul Graalului odată cu Tom, să descifrez manuscrisul lăsat de tatăl lui, cel considerat nebun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...