Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

miercuri, 12 decembrie 2012

În sfârșit la mine acasă

Deși titlul pe care l-am folosit poate părea ciudat, mi s-a părut potrivit pentru exprimarea fericirii personale vis-a-vis de noile achiziții de carte făcute din 23.11.12 și până în prezent.
O să încep cu piesa de rezistență:

„Cheia” de Simon Toyne, cu autograful autorului, achiziționată prin intermediul și bunăvoința Georgianei (îi mai mulțumesc odată, deși mi-a spus că i se urcă la cap) de la Gaudeamus. Mai jos aveți pozele:



De la Nemira mi-am luat:

Festinul Ciorilor

Dansul Dragonilor

Lumina ce se stinge

Fuga Vânătorului

Toate patru scrise de inegalabilul George RR Martin.

Jocurile Foamei - Suzanne Collins

De la Rao:

Stâlpii Pământului

O lume fără sfârșit

Ambele de Ken Follet, un romancier istoric de nota 10.

Cântul Vrăjitoarelor de Mirreile Calmel

Aurul Incașilor de Clive Cussler

Povestea regelui străveziu de Rosa Montero

De la Adevărul Holding:

Don Quijote de la Mancha - Miguel de Cervantes

Revelație pe Amazon - Petru Popescu

Portretul lui Dorian Gray - Oscar Wilde

Doamna Dalloway - Camera lui Jacob - Virginia Woolf

De la alte edituri:

Crimă la timpul trecut - Adina Speteanu (ed. Tritonic)

...și la sfârșit a rămas coșmarul - Oliviu Crâznic (ed. Vremea)

Soni - Andrei Ruse (ed. Polirom)

Acestea fiind zise mi-am făcut provizii de carte până la sfârșitul anului, iar dacă cumva se sfârșește lumea în 21, atunci îmi pare rău că nu o să reușesc să citesc tot ce mi-am propus.

De la cumpărături și cadouri în cărți de Crăciun îmi cam iau gândul pentru că mi-am cheltuit fondurile deja, dar știți cum se spune, speranța moare ultima.

Lecturi plăcute și vouă!

4 comentarii:

  1. Stiu ca citesti Lumina ce se stinge, deci iti urez mult spor si dupa, iti recomand sa incepi Fuga vanatorului, ca sa ramai in "starea" de SF.

    Si sunt incredibil de fericita ca ai cumparat Crima la timpul trecut, abia astept sa-ti citesc parerea despre ea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu dacă o să păstrez atmosfera SF, dar oricum îmi va fi extrem de greu să mă decid ce voi citi după „Lumina ce se stinge”.

      Mi s-a părut ocazia ideală de a cumpăra „Crimă la timpul trecut” și chiar voiam să o citesc după ce am citit păreri pozitive despre ea. O carte care acum că o am în bibliotecă mă atrage extrem de mult.

      Ștergere
  2. Toate sunt titluri foarte interesante, spor la lectura si mai ales, recenzii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Recenzii vor veni, ca de obicei, după fiecare lectură.

      Ștergere

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...