duminică, 23 decembrie 2012

Recenzie specială de Crăciun: Nicholas Sparks - Talismanul Norocos

Două ediții,
același roman.
Cu stilul lui Sparks m-am întâlnit pentru prima dată când am lecturat „O plimbare de neuitat”, un roman sentimental și dramatic care m-a lăsat cu lacrimi în ochi la final. Probabil mare parte din domnii care îmi citesc blogul sunt de părere că nu merită să-și piardă vremea cu Sparks, acesta scriind cărți destinate femeilor. Mie, însă, întotdeauna mi-a plăcut să fiu altfel, să trec barierele, să depășesc limitele, să dau lumii ceva despre care să bârfească, tocmai de aceea citesc și altceva.
Revenind la Talismanul Norocos, de Nicholas Sparks, este un roman excepțional scris de un romantic incurabil. Și povestea aceasta ca și celelalte este umbrită de evenimente nefaste, însă ajunge la un final cât de cât fericit.

Logan Thibault (se citește T-Bow, asta pentru cei care nu au învățat franceză vreodată, așa ca mine), un fost pușcaș marin, străbate Statele Unite în lung și în lat, urmat de Zeus, ciobănescul său german, în căutarea lui E. Cine e E. mă veți întreba? E. este o ea, tânără, frumoasă și cam de aceeași vârstă cu Logan. El însă nu o cunoaște decât din fotografia pe care a găsit-o pierdută în deșertul irakian. De când a găsit-o a purtat-o mereu cu el și a fost ferit de necazuri, de accidente și de moarte, atât de frecvente în Irak.
Acum a decis să o caute pe E. cea care s-a semnat pe fotografie, folosind puținele detalii pe care le-a descifrat din fundal și din textul de pe spatele pozei. În Hampton, una dintre numeroasele localități cu acest nume, din SUA, o găsește pe E. Și pică la fix, deoarece ea are nevoie enorm de ajutorul unui om ca el și în plus mai are nevoie de iubirea lui. De aici începe idila lor, iar Sparks a scris-o extrem de frumos.
Ca întotdeauna fericirea nu vine singură ci la pachet cu necazuri. De această dat necazurile sunt în persoana lui Keith Clayton, fostul soț al lui E. și implicit tatăl lui Ben.
Acum, că v-am spus încă câteva detalii dar fără să vă dau legăturile dintre ele sper că v-am convins să îi dați o șansă Talismanului Norocos.
Link-uri de achiziție Libris.ro: