Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

duminică, 26 august 2012

Leapșa cinefilă (2): 10 actori pe care i-aș lua acasă

Actrițele prezentate anterior sunt frumoase, deștepte și talentate dar trebuie să recunoaștem că și actorii nu sunt de ignorat, mulți dintre ei putându-se constitui în modele demne de urmat, fiind domni, deștepți, frumoși și talenați.
Am ales 10 actori care au jucat în cel puțin o ecranizare (sper ca cititoarele mele să fie încântate de ce alegeri am făcut ;) ):




10. Antonio Banderas (10.08.60)
- The Mask of Zorro
- The Legend of Zorro
- Interview with a Vampire
9. Orlando Bloom (13.01.77)
- The Lord of the Rings (1-3)
- The Hobbit
- The Three Musketeers

8. Will Smith (25.09.68)
- I am Legend

7. Hugh Jackman (12.10.68)
- The Prestige
- Les Miserables

6. Channing Tatum (26.04.80)
- Dear John
- 50 Shades of Grey (neconfirmat)

5. Jude Law (29.12.72)
- Anna Karenina
- Sherlock Holmes
- Sherlock Holmes 2: a Game of Shadows

4. Robert Downey Jr. (04.04.65)
- Sherlock Holmes
- Sherlock Holmes 2: a Game of Shadows

3. Daniel Radcliffe (23.07.89)
- David Copperfield
- Harry Potter (1-8)
- Woman in Black

 2. Craig Horner (24.01.83)
- Legend of the Seeker (serial TV)















1. Richard Madden (1986)
- Game of Thrones (serial TV)







! Informații preluate de pe: cinemarx.ro, IMDb, wikipedia

Trimit această leapșă către blogurile, pe care le voi anunța și printr-un comentariu.
-          Povești Întunecate
-          Cuvinte despre Cuvinte
-         Oamenii Cavernelor
-          BiblioDeva-Filiala3
-          Lectura Șic
-    Cori`s Bookfrenzy




4 comentarii:

  1. Mulţam de gând! o să onorez leapşa ta... deşi o să-mi ia ceva timp să caut 10 actori şi 10 actriţe de luat acasă: cum bine spuneai şi tu, nouă ne vin mai repede în gând personaje literare, iar acum trebuie să ne mutăm în ograda cu personaje de film.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai așa mi-a venit și mie ideea cu folosirea actorilor care au jucat în ecranizări, gândindu-mă la personaje literare. Altfel nu știu cum aș fi rezolvat-o, deoarece încerc să nu mă abat de la tema literară a blogului.

      Mersi de vizită și mersi că ai accepta preluarea lepșei.

      Ștergere
  2. Oooo da Sorin ai nimerit cinci din my top 10 favourite actors...ai gusturi bune, sper ca nu imi vei da de banuit :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ziceam că aceștia ar fi 10 oameni de la care aș avea ceva de învățat, și pe care mi-aș dori să îi am prin preajmă.
    Aș fi nimerit 6 dacă îl băgam pe Kit Harington? :))

    RăspundețiȘtergere

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...