Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

duminică, 26 august 2012

Leapșa cinefilă (2): 10 actori pe care i-aș lua acasă

Actrițele prezentate anterior sunt frumoase, deștepte și talentate dar trebuie să recunoaștem că și actorii nu sunt de ignorat, mulți dintre ei putându-se constitui în modele demne de urmat, fiind domni, deștepți, frumoși și talenați.
Am ales 10 actori care au jucat în cel puțin o ecranizare (sper ca cititoarele mele să fie încântate de ce alegeri am făcut ;) ):




10. Antonio Banderas (10.08.60)
- The Mask of Zorro
- The Legend of Zorro
- Interview with a Vampire
9. Orlando Bloom (13.01.77)
- The Lord of the Rings (1-3)
- The Hobbit
- The Three Musketeers

8. Will Smith (25.09.68)
- I am Legend

7. Hugh Jackman (12.10.68)
- The Prestige
- Les Miserables

6. Channing Tatum (26.04.80)
- Dear John
- 50 Shades of Grey (neconfirmat)

5. Jude Law (29.12.72)
- Anna Karenina
- Sherlock Holmes
- Sherlock Holmes 2: a Game of Shadows

4. Robert Downey Jr. (04.04.65)
- Sherlock Holmes
- Sherlock Holmes 2: a Game of Shadows

3. Daniel Radcliffe (23.07.89)
- David Copperfield
- Harry Potter (1-8)
- Woman in Black

 2. Craig Horner (24.01.83)
- Legend of the Seeker (serial TV)















1. Richard Madden (1986)
- Game of Thrones (serial TV)







! Informații preluate de pe: cinemarx.ro, IMDb, wikipedia

Trimit această leapșă către blogurile, pe care le voi anunța și printr-un comentariu.
-          Povești Întunecate
-          Cuvinte despre Cuvinte
-         Oamenii Cavernelor
-          BiblioDeva-Filiala3
-          Lectura Șic
-    Cori`s Bookfrenzy




Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...