Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

joi, 9 august 2012

Recenzie: Dan Brown - Simbolul Pierdut


Isteria Dan Brown a trecut, apele s-au liniștit așa că m-am apucat și eu de lecturat Simbolul Pierdut, cel mai recent roman al cunoscutului și controversatului scriitor. În 2008, deci acum patru ani citisem ultima carte de-a lui Brown, intitulată Conspirația, și iată că acum câteva săptămâni am revenit la un scriitor atât de mediatizat, hulit de unii și iubit de alții.


Profesorul Robert Langdom revine în centrul atenției în acest al treilea roman care se bazează pe simbolistică și capacitățile profesorului de a desluși înțelesuri ascunse. După ce „Îngeri și demoni” și „Codul lui DaVinci” au șocat lumea religioasă dar au și epuizat discuțiile pe teme bisericești, atenția autorului s-a îndreptat spre ceva la fel de misterios și intrigant: francmasoneria.
Așa cum deja suntem obișnuiți, thrillerele lui Dan Brown nu se întind pe mai mult de 24 de ore și ne țin cu sufletul la gură pentru că oricând se poate întâmpla ceva care să perturbe cursul acțiunii, cum ar fi o mână umană pe pardoseaua Capitoliului ori o piramidă plină de simboluri ciudate descoperită în catacombele aceleiași clădiri. Oups! Am spus prea multe?! Sper totuși că nu, ci doar v-am suscitat imaginația și spiritul detectivist, dorindu-vă astfel să aflați cine stă în spatele acestor manevre și mai mult decât atât dorindu-vă să-l prindeți și să-l pedepsiți.
Credeți că va fi ușor să faceți față? Nu chiar, deoarece aveți de străbătut 476 de pagini de suspans, care vă rezervă trădări și chiar înfruntări cu moartea. Tot mai vreți să descoperiți Simbolul Pierdut? Dacă da atunci nu-mi rămâne decât să vă urez succes și să vă spun să vă bazați pe intuiție și să fiți atenți la detalii căci altfel vinovatul vă va scăpa printre degete!

Datele cărții:
Publicat la Rao în 2009
În colecția Rao Class
Tradusă de Adriana Bădescu
Din originalul The Lost Symbol

O lectură captivantă, care ne dă peste cap ideile despre lumea pe care credeam că o cunoaștem. (Newsweek)
Cartea o puteți achiziționa de la libris.ro cu transport gratuit sau de la elefant.ro

6 comentarii:

  1. am citit aceasta carte prin iarna dar a fost sub asteptari. Mi-a placut mult mai mult Codul lui Da Vinci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Într-adevăr, parcă nu a fost atât de incitantă și șocantă precum Codul..., probabil și din cauză că în centru nu s-a mai aflat biserica ci francmasoneria, o organizație care nu pare să afecteze mare masă a populației, precum o face un cult religios.

      Ștergere
  2. Nu am auzit pana acum de cartea aceasta, dar pare sa promita multe. Probabil ca am s-o citesc candva, nu stiu:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai auzit de ea? Dar a fost o întreagă campanie media, „zgomotoasă” și „strigată” peste tot, cu reduceri pentru cei care făceau precomenzi și cu pliante și semne de carte prin toate librăriile.

      Te aștept la comentarii după ce o citești!

      Ștergere
  3. Am citit Simbolul Pierdut si m-a tinut cu sufletul la gura la fel ca celelalte titluri ale lui Dan Brown. Cu toate astea trebuie sa spun ca, obisnuit deja cu stilul lui (citisem inainte Codul lui Da Vinci, Ingeri si Demoni, Conspiratia si Fortareata Digitala), devenise deja previzibila identitatea personajului negativ.
    Acum am descoperit blogul si vreau sa te felicit pentru munca depusa. Imi pare bine ca inca exista oameni care apreciaza si aceste bijuterii care sunt la indemana oricui, si anume cartile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de apreciere și pentru comentariu. Te mai aștept cu păreri și pentru alte recenzii.
      Într-adevăr, odată obișnuit cu stilul Dan Brown parcă începi să ghicești unele lucruri.
      Să vedem ce surpriză ne va aduce cu „Inferno” !

      Ștergere

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...