Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

luni, 4 martie 2013

Recenzii prin alte locuri

Cu diferite ocazii am postat recenzii și prin alte colțuri ale internetului. Despre unele am menționat pe aici, dar despre altele nu am scris nicăieri.

Azi am decis să fac un inventar și să vă dau link-uri către ele:

Cassandra Clare - Orașul de cenușă (ed. Leda) - postată pe Povești Întunecate

George R.R. Martin - Lumina ce se stinge (ed Nemira) - postată pe nemirabooks.ro

Și cele mai multe pe The Club of Serial Readers:

Andrew Wilson - Minciuna (ed Rao)

Cecelia Ahern - Prietenul Nevăzut (ed. Allfa)

Edmondo de Amicis - Iubire și gimnastică (ed. Allfa)

Guillaume Musso - Fata de hârtie (ed. Allfa)

Kim Edwards - Fata tăcerii (ed. Rao)

Maeve Binchy - Nopți cu ploi și stele (ed. Nemira)

Marcus Sedgwick - Sabia Magică (ed. Nemira)

Oliviu Crâznic - ...și la sfârșit a mai rămas coșmarul (ed. Vremea)

Robert Jordan - Roata Timpului 2: În căutarea cornului (ed. Rao)

Sam Bourne - Ultimul Testament (ed. Polirom)


Pe final vă reamintesc concursul lansat pe Business with Letters, la care vă aștept să vă înscrieți!

Lecturi plăcute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...