Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

luni, 27 februarie 2012

Recenzie: Guillaume Musso – Fata de hârtie


Am dat și coperta patru și am rămas cu cartea închisă în mână meditând la povestea care tocmai am încheiat-o, pe care am terminat de o lecturat. Am citit o mulțime de cărți/ romane care au la bază povești de iubire. Toate au aceeași idée centrală, sau aproape toate, luând în considerare această lectură uluitoare și surprinzător de originală.
            Fata de hârtie e un roman nou, proaspăt cu un suflu literar aparte. Ne prezintă o poveste despre crearea poveștii și crearea de povești. Un fel de artă poetică dar pentru proză. Povestea unui scriitor despre scrieriile sale, despre modul în care face evenimentele și personajele să prindă viață în fața cititorului, despre inspirația lui și plăcerea pe care i-o dă scrisul.
            Tom Boyd, scriitor de succes reușește să își distrugă viața din cauza unei relații destrămate cu „iubirea vieții lui”. Din cauza crizei economice, prietenul și agentul său literar Milo Lombardo a pierdut toate economiile și resursele lor financiare. În acest context, Tom nu mai poate și nici nu mai vrea să scrie. Și atunci ce se mai poate face, cum se poate ieși dintr-un așa impas? În cele 436 pagini ale romanului Fata de hârtie se vor oferi răspunsuri și soluții, variante și rezolvări nu numai pentru situațiile complicate în care sunt cufundate personajele ci și pentru cititori.

            Recenzia integrală poate fi văzută aici. Recenzia a fost mutată în The Club of Serial Readers, acolo unde puteți și voi scrie și veți fi răsplătiți cu cărți.

            Romanul publicat de cei de la Allfa e una dintre acele cărți pe care le vei păstra pe un raft special, dacă nu în bibliotecă, cel puțin în suflet. Vă spun eu, merită să îl păstrați acolo, împreună cu cele mai prețioase lecturi ale voastre.    
            Lecturi plăcute!

2 comentarii:

  1. vreau sa-ti spun ca m-a surprins sfarsitul..nu m-am asteptat..ma bucur ca face parte din colectia mea de carti...multumesc persoanei care m-a indrumat spre arta cititului..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi de apreciere și chiar îmi pare bine că am avut așa o influență pozitivă asupra ta!

      Într-adevăr finalul e unul complet neașteptat, asta după ce în cele 400 de pagini suntem convinși că explicația fantastică e cea bună, ca în cele din urmă să aflăm că există și o explicație rațională.

      Spor la citit!

      Ștergere

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...