Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

duminică, 9 octombrie 2011

Începuturi din negura timpului

Nu sunt o persoană religioasă așa că vă rog să mă scuzați dacă nu cred în legendele biblice, însă oricum începutul acestui blog nu e chiar atât de îndepărtat în timp. 
09.10.2011, dimineața, ăsta e adevăratul început, care s-a concretizat în urma dorinței mele de a scrie despre ce îmi place, și anume cărțile. În ceea ce privește negura timpului, afară chiar e înnourat, așa că analogia e cât se poate de potrivită.

Sper ca toți cititorii mei să găsească textele mele interesante, iar dacă nu, îi rog să îmi împărtășească ideilor lor prin care aș putea aduce un plus de calitate.

Vă urez o vizită cât mai plăcută pe blogul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...