Mesaj către cititor:

Bun venit!
Întreg conținutul acestui blog îmi aparține, cu excepția imaginilor și a situațiilor în care precizez altfel. Dacă totuși copiezi ceva de aici, menționează-mă drept sursă.

Lecturi plăcute!

marți, 27 martie 2012

Prospețime de primăvară!

Odată cu venirea primăverii m-am gândit să fac niște modificări pe blog să-l reîmprospătez să îi dau o nouă formă să-l fac mai atractiv.

Noile modificări vor include:
- un orar stabil pentru postări
- un nou design al blogului
- o pagină de facebook dedicată
- o nouă adresă URL
- și multe altele...

Sper ca procesul acesta de transformare să afecteze cât mai puțin cititorii mei.
Vă mulțumesc pentru înțelegere și susținere!
;)

O primăvară frumoasă!

4 comentarii:

  1. Dupa ce faci pagina de facebook, trimite-mi te rog un link catre ea. Blog-ul tau fiind partener al forumului, o sa primesti un like si de la pagina CdGsF Romania :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi de observație și fii sigură că o să îți dau linkul. De fapt o să fiu generos și o să-l împărtășesc cât mai multor persoane ;)

      Ștergere
  2. Daca te rog, nu ferifici din cand in cand pagina de "oferte de carte"? Nu de alta, dar m-am bucurat ca gasesc una din carti la 18 lei, si cand am cautat-o am gasit-o la aprox 40 lei...
    Merci

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cărțile la prețul respectiv nu se găsesc pe site-ul rao ci doar la reprezentanții RaoDirect.

      Ștergere

Important!

Pe acest blog au fost activate comentariile Google Plus. Pentru a lăsa un comentariu este nevoie să vă autentificați cu contul google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...